etwinning project ''AROUND THE WORLD IN 8 MONTHS'' Δραστηριότητες Οκτωβρίου- Δεκεμβρίου

 Το ετήσιο  συνεργατικό, διακρατικό etwinning έργο αδελφοποίησης σχολείων της Ευρώπης ''AROUND THE WORLD IN 8 MONTHS'' στο οποίο συμμετέχουν οι μαθητές και οι μαθήτριες της E'1 τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Σκιάθουστα πλαίσια του μαθήματος της Αγγλικής Γλώσσας, ξεκίνησε τον Οκτώβριο με πολλές δραστηριότητες γνωριμίας.

Αφού έγινε η παρουσίαση του έργου που θα υλοποιήσουμε αυτή τη σχολική χρονιά, οι μαθητές και οι μαθήτριες  κλήθηκαν να συμμετάσχουν,  δίνοντας αρχικά στους γονείς τους να υπογράψουν το Έντυπο Γονικής Συγκατάθεσης για συμμετοχή σε έργα etwinning. Ακολούθησε η δημιουργία του λογαριασμού της τάξης στην πλατφόρμα ESEP του προγράμματος, προκειμένου οι μαθητές-τριες, αλλά και οι γονείς-κηδεμόνες, να έχουν πρόσβαση και από το σπίτι τους στις σελίδες του έργου μας.  


Στη συνέχεια αφού ενημερώθηκαν για τους κανόνες συμπεριφοράς στο διαδίκτυο, έπαιξαν το κουίζ ηλεκτρονικής ασφάλειας-Kahoot game. 


H επόμενη δραστηριότητα γνωριμίας ήταν να παρουσιάσουν τον εαυτό τους στους εταίρους μας. Οι μαθητές-τριες, αφού έγραψαν σύντομα κείμενα παρουσίασης στα αγγλικά, απέδωσαν εικαστικά το άτομό τους αλλά και το θέμα του έργου, και ανέβασαν τα κείμενά τους σε ένα κοινό Padlet για να μπορέσουν και οι μαθητές-τριες από τα άλλα συνεργαζόμενα σχολεία να

τα διαβάσουν και να μας γνωρίσουν.

Επίσης τον Οκτώβριο υλοποιήθηκε το συνεργατικό λογότυπο για το έργο μας, όπου κάθε σχολείο ανέβασε τη δική του εκδοχή λογότυπου, εμπνεόμενοι από το θέμα του προγράμματος και όλες μαζί οι δημιουργίες αποτέλεσαν ένα όμορφο κολάζ.



Τον Νοέμβριο κληθήκαν να περιγράψουν τον εξερευνητή της ιστορίας/περιπέτειας που θα ξετυλιχθεί τους επόμενους μήνες. Αφού αποφασίσαν όλοι-ες μαζί στην τάξη πώς φαντάζονται τον εξερευνητή, έγραψαν συνεργατικά ένα σύντομο κείμενο περιγραφής των βασικών χαρακτηριστικών του το οποίο ακολούθως ανέβασαν σε ένα κοινό έγγραφο google.



Η δραστηριότητα ήταν συνεργατική κι έτσι αφού διαβάσαν την περιγραφή του συνεργαζόμενου σχολείου, έπρεπε να τη ζωγραφίσουν και να διαλέξουν τι θα ανεβάσουν στην πλατφόρμα. Εδώ ζητήσαμε τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης, όπως είχε αποφασιστεί από τους/τις εκπαιδευτικούς του προγράμματος. Έγραψαν την περιγραφή σε ένα εργαλείο ΑΙ και αφού μας έδωσε κάποιες επιλογές, οι μαθητές-τριες επέλεξαν αυτή που τους άρεσε και ήταν πιο ταιριαστή με την περιγραφή.


Ακολούθησε ψηφοφορία για την επιλογή ενός εξερευνητή ή μιας εξερευνήτριας ανάμεσα σε όλες τις εικόνες που είχαν ανεβάσει τα συνεργαζόμενα σχολεία.


Επίσης υπήρξε ψηφοφορία και για την επιλογή των 5 πόλεων όπου θα ταξιδέψει ο εξερευνητής, μία πόλη από κάθε ήπειρο. Για αυτές τις πόλεις τα παιδιά ξεκίνησαν μια εργασία εύρεσης πληροφοριών και εικόνων για να τις γνωρίσουμε και να μάθουμε κάποια πράγματα πριν ξεκινήσουν οι περιπέτειες της εξερευνήτριας!

Αφού λοιπόν τα περισσότερα σχολεία αποφάσισαν ότι ο εξερευνητής είναι ένα κορίτσι 25 περίπου χρονών, τον Δεκέμβριο έπρεπε να προτείνουν ένα όνομα, το οποίο, αφού αποφασίστηκε στην τάξη μετά από προτάσεις των μαθητών-τριών και ψηφοφορία, ανέβηκε στο Forum του έργου στην πλατφόρμα του esep.

Τελευταία δραστηριότητα Δεκεμβρίου, πριν ξεκινήσουν οι περιπέτειες της εξερευνήτριας, σαν άλλος Φιλέας Φόγκ, στις διάφορες πόλεις του κόσμου, να ψηφίσουν οι μαθητές-τριες το αγαπημένο τους όνομα για την εξερευνήτρια, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί στις ιστορίες που θα γράψουν τους επόμενους μήνες!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 2ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΚΙΑΘΟΥ 2024-25

11η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΑΓΙΑΣΜΟΣ